Friday, September 25, 2009

silence is golden

i donno why saya tertawa akan kejadian yang yang telah belaku tetapi saya juga rasa serba sedikit marah ... tiada ape ape untuk mu berasa ketakutan malu atau mengelak diri ..... you just need to shut your mouth and dun leave bullets for si dia to fire you back is that easy... bukan itu lebih mudah? tutup mulut.... dan semua orang diam, semua orang yang telah berkerjasama dengan mu telah tahu akan sikap and personality yang mu tonjolkan , itu bukan satu masalah .... tetapi buat yang tidak mengenali mu lagi tentu akan timbul sepekara seperti ini...oleh sebab itu silence is golden...... haha bukan saya main sekadar cakap sahaja .... i've been there, i've done that....saya tidak ada apa-apa intentions untuk merendahkan self esteem mu... dan saya tidak sekali kali jangka mu akan berasa gementar akan ape ape yang akan kamu bertemu... , face wat you need to face , so wat if si dia akan masuk into you comfort zone.... you find a new spot....pathetic.....


No comments: